Sommer og avslapping

Nå er det 27 grader og sol her i Trondheim. Det er deilig, men litt for varmt.Siden det er sommer har jeg kjøpt en fin sommerlig skulderveske på IKEA. Den er i en serie med oppbevaringsting som heter Flørt. Jeg synes det er morsomt med de kreative navnevalgene til IKEA. Det beste navnet jeg har funnet er på en kunstig plante som heter Fejka (som jeg tror er inspirert av ordet fake). Her er bildet av skulderveska (jeg har den gule og svarte):

Sommeren går med på å pusse opp en liten leilighet jeg skal bo i til høsten. Nå har jeg malt og lagt parkett på soverommet, og parkett på stua, skru sammen kjøkkenet og bygge nytt bad er det som er igjen. Det kommer en post med bilder fra byggeprosessen snart. Om ca. en uke reiser jeg på campingtur med familien min nordover til Brønnøysund og Vega. Senere i sommer skal jeg jobbe som frivillig på Olavsfestdagene som er en stor festival som holdes hvert år her i Trondheim. Da skal jeg skrive litt om det også. Og igjen har jeg blitt forkjøla om sommeren. (Sannsynligvis fordi jeg ble våt og kald mens jeg var ute og seilte i forrige uke.) For å prøve å bli frisk har jeg slappet av med lesing i bok og på nettet i dag. Her er det jeg fant og likte: simplynoise.com er en side der du kan generere hvit støy som ifølge siden skal hjelpe for å få sove og for å overdøve bakgrunnsstøy. Her er en side med rare og morsomme bilulykker. På denne siden er det pikselkunst lagd med post-it-lapper. Det skal jeg kanskje prøve på en gang jeg kjeder meg. Denne spill-bloggen har et rart spill der du kan begrave strekmenn-zombier med sand, vann, salt og olje eller olje og du kan også brenne dem opp. Siden jeg liker å lage modeller jobber jeg med en papirmodell av R2-D2 nå. Modellen finne du på cutnpastesf.com. Så skal jeg kanskje lage en papirmodell fra GTA4 som jeg så på en venns blogg. Det ble en lengre post enn planlagt, men når jeg først er i gang med å skrive synes jeg det er lettere å lage en lang post enn mange små.

Categories: holiday, Uncategorized | 1 Comment

Post navigation

One thought on “Sommer og avslapping

  1. Halla!

    Hvordan går det i Trondheim? Begynte på studiene i dag jeg. Havnet på UIO på IT- Språk Logikk Psykologi!

Leave a Reply

Create a free website or blog at WordPress.com.

