hverdagen i gang igjen

Nå er sommeren for lengst over, og det er på tide med en oppdatering av bloggen. For det første så studerer jeg nå årsstudium i geografi som er interessant. vi lærer om miljø, utvikling, bygd, by og om fagets historie nå. Etter jul skal vi lære om naturgeografi, og det gleder jeg meg til. For det andre så har jeg flyttet inn i en egen leilighet som er stor og fin med stue, kjøkken og bad. Bilder av den kommer snart. Men det er en liten overgang å skulle lage middag selv hver dag, spesielt når det er vanskelig å få ideer til nye middager. Derfor har det så langt gått i enkle retter. Å bo uten en familie rundt seg har jo også en del fordeler. jeg kan se på tv eller film hver kveld uten at noen andre vil se på noe annet, for eksempel. Ellers går jeg av og til og ser på film i filmklubben eller på Samfundet.

Categories: everyday life, Studies | Leave a comment

Post navigation

Leave a Reply

Create a free website or blog at WordPress.com.

