Elevstemne

Panorama av VossMitt beste bildet av bygda Voss (Klikk på bildet for større versjon)

For to uker siden var jeg på Voss fhs igjen i en helg på elevstemnet. Det var veldig morsomt å se igjen gode venner, lærerne, skolen og bygda. Der ble det allsang, korsang, laurdagsgrøt og annen moro. Etter opplegget på lørdagskvelden gikk jeg og noen andre til Voss sentrum på det eneste utestedet vi fant med 18-årsgrense som het diskoteket. Hvis vi ser bort ifra typer som var litt nærgående var det morsomt der. Etterpå gikk vi til Fleischer Apartments der noen andre bodde og festet. Så avsluttet jeg kvelden med å sitte i tv-stua sammen med to venner. Vi satt våken mye av natta, og sov vel ikke mer enn en og halv time i løpet av natten. Det var veldig koselig. Desverre måtte jeg reise hjem søndag formiddag, så tida på Voss ble litt knapp. Jeg skulle gjerne vært der mer og fått mer tid sammen med de gode vennene fra folkehøyskolen. Jeg savner dere alle og gleder meg til neste gang vi treffes. (Vi må få til å møtes før neste elevstemne. Hva med å møtes på Vossajazz?)

Categories: folkehøyskole, travel | 1 Comment

Post navigation

One thought on “Elevstemne

  1. Lene

    hei! jeg lurte på hvor ofte dere fikk dra hjem/ha besøk på folkehøgskolen? =)

Leave a Reply

Blog at WordPress.com.

