Våren har endelig kommet

Nå er påsken ferdig og våren har endelig kommet hit til Trondheim. Irritasjonen over vinteren og mørketiden som jeg skrev om i forrige post er forlengst glemt, og dagene begynner å bli lyse og lengre. I påsken var jeg to dager på hytta i fjellet med familien. Det var koselig og morsomt.  Nå som det er blitt vår har jeg kommet i gang med å løpe orientering igjen, og det er spennende. I går var jeg på modelljernbaneutstilling og så på mange små tog, og så var jeg på Samfundsmøte om Beatles om kvelden. Samfundsmøte er et møte som foregår hver uke på Studentersamfundet der det blir tatt opp et tema. Siden temaet i går var Beatles ble det spilt musikk av Beatles, og en musikkekspert snakket om bandet. Det var morsomt.

I dag har jeg vært med på fotomaraton. Det er en konkurranse arrangert av Studentenes Kameraklubb som jeg er medlem av. Konkurransen gikk ut på at vi fikk et tema, og så haddde vi en og en halv time til å ta bilder til det temaet. Vi hadde to temaer, så jeg syklet rundt og tok masse bilder i tre timer. Det var gøy. De beste bildene vil bli vist på fotoutstillingen som Studentenes Kameraklubb skal ha snart. Om litt over en uke skal jeg på Bob Hund-konsert, og det gleder jeg meg til. Og etter eksamenene skal jeg på på Sommerfestivalen i Selbu i juni med venner fra folkehøyskolen, og det gleder jeg meg også mye til. Senere på sommeren skal jeg en tur til Frankrike og til slutt skal jeg på Røyksopp-konsert. Her er noen bilder fra påskeferien og fra Trondheim.

Categories: holiday, photography, Studies | Leave a comment

Post navigation

Leave a Reply

Create a free website or blog at WordPress.com.

