Sommerfestivalen

Det begynner å bli en stund siden forrige blogpost her. Det kommer av at jeg har hatt eksamener og semesteroppgave å tenke på, og tida har gått alt for fort. Denne helga var jeg på Sommerfestivalen i Selbu med venner fra folkehøyskolen og venner av dem. Det var veldig hyggelig og morsomt. Jeg var ikke på alle konsertene, men de jeg var på var bra. Jeg fikk med meg slutten på konserten til Postgirobygget og deretter Hellbillies på fredagen. På lørdagen fikk jeg med meg hele konserten til Status Quo og Åge Aleksandersen. Høydepunktet på festivalen for meg var Status Quo. Ellers var festivalen preget av mye regn, og bakken var svært gjørmete. Men likevel var stemningen høy hele helga. Her er noen bilder fra festivalen.

Categories: concert, festival | Leave a comment

Post navigation

Leave a Reply

Create a free website or blog at WordPress.com.

