Nytt theme kommer snart

Jeg begynner å bli litt lei av hvit skrift og oransje linker på svart bakgrunn og skal prøve å finne et nytt tema til denne bloggen som er lysere. Den eneste fordelen jeg kan se med svart bakgrunn er at det passer bra til bilder, noe jeg også tenkte da jeg valgte dette temaet. Men så lenge har det blitt mer tekst enn bilder her, så jeg vurderer å bytte tema. Men det må ha de samme mulighetene som temaet jeg bruker nå, så jeg kommer til å bruke litt tid på å finne det rette temaet. Jeg kom plutselig på at denne bloggen bruker det samme temaet som meg.

Categories: Uncategorized | 2 Comments

Post navigation

2 thoughts on “Nytt theme kommer snart

  1. Hei hei
    Gøy at du prøver nye temaer, men må si jeg liker den forrige bedre. Litt for mye bokser, og forstyrrende bakgrunn i denne. Pluss den hakker når jeg blar nedover. Selv om det er nok mer maskinen jeg sitter på :p

  2. André

    Takk for kommentar. Du har rett i at det er for mange bokser i dette temaet. Jeg prøver å finne et tema som er lysere enn det forrige, og jeg likte fargene på dette. Jeg skal prøve å finne et bedre tema snart.

Leave a Reply

Blog at WordPress.com.

